Terima Kasih Sahabat

30 December 2008

mula bercuti...

aku akan mula bercuti dari 30 Dis hingga 8 Januari 2009 kalu ikutkan aku mula bercuti dari 27 Dis lagi ...insya'allah jika ada masa akan ku update n3 di blog kesayangan aku ini...lamanye aku akan bercuti jangan jeles ye kekawan...ada sebab kenapa aku perlu bercuti panjang....almaklumla aku ni tak pandai...that why nak kena buat preparation...

aku akan mula berperang exam pada 30 Disember hingga 8 Jan 2009 ini...moga aku akan diterangkan hati untuk menjawab soklan exam yang akan aku tempuhi....moga aku akan berjaya untuk menempuhnya...moga segala apa yang aku baca tidak akan aku lupa...insya'allah...

doakan aku berjaya yea!!!!

8 comments:

mim.ya.ra.alif said...

all the best kak!!!

Mr PenyuBiru said...

selamat bercoti cotian!
good luck for your exam!
InsyaAllah..usaha & tawakkal pasti membuahkan hasil..

cikgu jawe said...

semoga tenang2 aja jawab exam ok. :)

risanur said...

myra >> tq myra...

penyubiru >> slmt bercuti...thanks penyu krn mendoakan kejayaan risa...

CJ >> thanks CJ :)

~syasya sulaiman~ said...

All the Bestt... hehehe..

Nak link blog akak ke blog sy ok..

DS

ad3ck said...

mak aih lamanya akak cutiiiiiii. sebagai merasmi tahun baru ke ehehehe.

Ungku Nor said...

jawab soklan leklok..good luck bebeh!

azman said...

assalammualaikum..

moga ceria dan sukses dengan apa yang dilakukan. orang disini sentiasa mendoakan yang terbaik....