Terima Kasih Sahabat

24 December 2008

my family...


alhamdulilah...akhirnya hasrat aku nak bergambar satu family akhirnya tercapai pada malam Isnin yang lalu...Allah mendengar hasrat dan impian aku untuk tahun ni...rase cam tercapai je azam untuk tahun ni...seronoknya...

yalah orang ambik gambar sefamily masa hari raye...ni kami amik pict ni bukan sambut apa-apa perayaan apa pun...ni pun sbb gambar family ini diperlukan untuk menghantar satu borang...kalu tak memang tak tercapaila hasrat ku ini untuk bergambar...

tapi yang tak bestnye my twin takde dalam pict tu sbb dia balik keja lewat...cuma anak-anak dia aje yang ada....pict family ni diambik oleh hantu self timer...coz takde sesapa yang nak tolong amik kan pict ni...tu la pasal pictnye tak berapa nak cantik....takpelah asalkan ada juga pict untuk dibuat kenangan....

bila aku lihat gambar family ni rase cam kegembiraan, kebahagiaan dan keceriaan mewarnai keluarga ku ini...hanya Allah dan family ku sahaja yang mengetahui segala apa yang tersirat di hati masing-masing...

5 comments:

nanonano said...

nk hantar borang pe kak??
akhirnyeee..dpt gak sy tgk twin akak tu
huhu

~dARlee zURiS~ said...

alaa..nk tgkp gmbr family x yah tgu raya je.bila2 pun blh kan??
tp..memang susah nk kumpulkan 1 family tuk tgkp gmbr tmbh2 family besar
ade je halangan nye.. ;)

risanur said...

nano >> dah puas hati na bile dah nengok sapa twin akak tu :)...ada perbezaan ke??

dariee zuris >> mmg susah nak kumpulkan ahli keluarga ni sebenarnya...tapi memori tu yg susah nak dapat...

mebby a.k.a ezza said...

heehheh..mmg seronok kn risa bila dpt berkumpul satu family dan bergambar..memori tu yg penting sebagai kenangan..xper ti ble sema dah ckup korum amik la lagi gambar eh...

risanur said...

mebby >> memang sonok..saat indah yg sukar dilupakan...