Terima Kasih Sahabat

08 December 2008

nikmat Allah...

hari ini hari raya aidil adha....namun dari subuh tadi hingga ke saat n3 ditulis hujan telah turun...hujan rahmat dari Allah untuk umatnya di muka bumi ini....

walaupun dalam keadaan sejuk beku dan dingin namun sambutan hari raya aidiladha tetap disambut seperti biasa....semua umat Islam bersyukur menyambut kedatangan 10 Zulhijah walaupun peristiwa sedih gempar telah melanda di Malaysia...iatu kejadian tanah runtuh di Bukit Antarabangsa Selangor tak jauh dari rumah aku ...dari rumah aku boleh nampak Bukit Antarabangsa tu tapi tak nampaklah tempat kejadian tu...

semoga umat Islam dapat mensyukuri nikmat dan rahmat yang Allah berikan kepada kita...

aku nak gi beraya kat umah mak aku di segambut....mesti aku masak makanan yang menarik...

4 comments:

Ungku Nor said...

akak bangun pukul 4 pagi sbb nak masak juadah makan2.
dalam ujan lebaaatt...fuuhhh..
kalo tak kuat semangat, mang dah sambung tido balik dah..ehehehe

Aku Bukan Bidadari said...

Banyak dapat daging korban?
hi hi hi

fathiyyah said...

salam eidul adha dari bumi cairo,kak..

;)

risanur said...

ungku nor >> yg pastinye tarik selimut memang layan la masa tgh hujan tu...

aku bukan bidadari >> ada la jugak dapat daging korban :)

fathiyyah >> salam eidul adha dari bumi malaysia :)