Terima Kasih Sahabat

16 December 2008

terlaksana sudah II...


hari sabtu malam aku, adik beradik serta mak kesayangan aku telah pergi ke jaya jusco wangsa maju....aku dan adik beradik aku nak menunaikan janji dan hasrat pada mak tersayang....

aku dan adik beradik berhasrat nak belikan mak aku peti ais ice box coz peti ais mak aku dah rosak...kesian plak aku lihat mak aku perlu pergi ke pasar untuk beli bekalan makanan setiap hari coz tak boleh nak simpanan bekalan makanan untuk seminggu...dah la mak aku tu ada penyakit urat saraf...bila berjalan banyak confirmla lutut dan kaki nya akan sakit...aku tak boleh nak lihat mak aku dalam kesakitan...aku sedih bila melihat mak aku mengaduh dan berkerut muka kerana menahan kesakitan...

aku ajak mak aku pilih peti ais yang dia berkenan di hatinya...mak aku nak sangat peti ais yang tempat bekunye tempat simpan ikan & daging berada di bawah...dah bosan peti ais yang tempat bekunye berada di atas katanya...mak aku nak lain dari yang lain....dah hampir seluruh jaya jusco tu ditawaf berjalan akhirnya mak aku decide untuk pilih jenama panasonic....

peti ais tu akan sampai ke rumah mak aku pada hari Khamis ini...alhamdulilah hajat kami adik beradik Allah telah tunaikan....semoga mak aku gembire mendapat hadiah yang tidak seberapa ini dari kami adik beradik...aku ingin mak dan ayah aku sentiasa gembire dan kami akan cuba tunaikan impian mereka...insya'allah....

8 comments:

bet365 said...

Very good! Supports the blog master!

nanonano said...

btuah mak akak..
:)

Ungku Nor said...

bestnya jadik mak awak..hehe

mebby a.k.a ezza said...

ekekek..anak yang mithali tau..syabbas..heheh

ad3ck said...

jusco au2 baru da penah pi kak? belakang rumah saya je tuh eheheh.

risanur said...

nano >> masa ni lah nak membalas segala jasa2 mereka...

ungku nor >> akak pun ada anak kan..nati anak akak wat cam tu gak :)

mebby >> thanks mebby..

ad3ck >> akak dah gi dah jusco au2 tu...masa opening hari tu..dekat gak dgn umah akak...berjiran la kita :)

Mr PenyuBiru said...

rupanya ko nie anak mithali.hehe

risanur said...

penyubiru >> baru tahu ke yang risa ni anak mithali :)