Terima Kasih Sahabat

09 January 2009

aku kerinduan....

aku rindu baget dengan blog aku...
aku rindu nak menulis di blog aku....
aku rindu nak baca n3 kekawan aku...
aku rindu nak tinggalkan komen di blog ke kekawan...
aku rindu semuanye...

akhirnya aku kembali setelah bercuti hampir 14 hari menghilangkan diri untuk seketika ...

kalian rindu kan aku tak???atau aku sahaja yang perasan sendiri...tiada sesapa pun kisah aku wujud ke tidak di dunia blog ini....

n3 pertama untuk tahun ini setelah bersawang hampir 10 hari...lamanye kan...

5 comments:

pu3shidah said...

hi kak risa.welcome back..erm..lamanyer cuti..rindu ar..update cepat2 ea...

ad3ck said...

apa cerita cuti lama? kongsilah sama ehehe.

13may said...

waaa....ni symptom blogger tegar nih :D

KM said...

Sakan gak ekkk bercuti samapai 14 hari hehehe.....gi jalan mana?

risanur said...

pu3shidah >> tgh berusaha utk mengupdate ni :)

ad3ck >> insya'allah jika ada masa akak akan menceritakannya...

13May>> sekali sekala nak jadi blog tegar tak salahkan...

KM>> tak gi jalan mana2 pun..kat kl je dan berada di rumah :)