Terima Kasih Sahabat

23 January 2009

anak buah...




alhamdulilah...keluarga aku makin bertambah dengan kelahiran 2 orang anak buah aku yang baru dilahirkan pada akhir tahun lepas dan awal tahun ni...kedua-duanya lelaki...memang generasi keturunan kami kali ni majoritinya semuanya lelaki sukar nak mendapatkan gen perempuan...

anak buah yang pertama dilahirkan akhir tahun lepas oleh adik ipar aku yang bernama muhamad amir....yang ini sebelah aku la...yang lagi satu dilahirkan pada awal tahun hari tu pada 2 Jan 2009 yang bernama irsyad iskandar...yang ni anak adik pada suami aku...adik ipar aku jugalah...

kiranya aku ni hanya mengumpul anak buah je lah...anak sendiri tak tahu la bile nak dapat...insya'allah...

6 comments:

mebby a.k.a ezza said...

wahhh risa..comelnyer mereka..alhamdullilah..bertambah lagi ahli kuarga ..mesti meriahkan....

Ungku Nor said...

baby tahun baru..hehe

Mira said...

bertambah lg askar dlm famili akak ek... hehehehhe

[S]itie [B]Um [B]Um said...

tomeynye

13may said...

:)

masviona said...

tahniah ngan kehadiran ahli kelaurga baru

suke ngan nama baby nih...cantik n unik..:)mesti maksud dia pun baik2 kan...irsyad iskandar isham....ooo...mv like!!