Terima Kasih Sahabat

15 January 2009

kegeraman melampau!!!

aku dalam kegeraman sesangat pada masa ini....aku rase cam nak je hempas semua barang apa yang berada di hadapan ku ini...aku rase cam nak je renyuk kertas di hadapan ku ini untuk menghamburkan segala kegeraman dan kemarahan ku ini...aku rase nak marah je orang walaupun sebenarnye orang tu tak bersalah....

aku geram sehingga mengigil rasenye diri ini...rase aku berada di awang-awangan...aku tidak berada di dunia nyata...

dah puas aku beristifar di dalam hati namun hati aku masih sakit...rase menusuk dan mencengkam hati ku ini.....hanya Allah sahaja yang tau perasaan aku ini...

aku tak tahu dengan cara bagaimana untuk aku menghilangkan perasaan yang terpendam di dalam hati ini....rase aku ingin menjerit sekuat hati...rase aku nak ambil cuti yang panjang dan melepaskan segala apa yang aku pendam selama ini...

aku ingin berjalan di tepian pantai sambil menghirup udara segar...aku ingin melupakan seketika hal-hal remeh temeh yang menyesakkan kepala dan menyerabutkan fikiran ku ini...

Ya Allah permudahkan aku dalam membuat segala keputusan...hanya padaMu aku berserah....

4 comments:

KM said...

berkonflik sakan Risa kebelakangan ni....kenapa sebenarnya ye?

Mira said...

aie.. sabar kak sabar
kenapa ni??
luahkan la kt sini

risanur said...

KM >> kepala tgh berserabut sgt...mmg konflik tak ingat skrg ni :(

mira >> bahaya meluahkan di sini...cuma kias2 bahasa je yg boleh akak tulis..

Ungku Nor said...

pi amek air semayang..pi..;D