Terima Kasih Sahabat

25 February 2009

hujan rahmat...

pagi ini hujan rahmat dari Allah membasahi bumi Kuala Lumpur....cuaca yang tidak menentu sekarang ini sukar untuk diramalkan....yang pastinya aku mandi kebasahan semasa ingin ke tempat kerja....

selalunye aku dan hubby akan bermandi hujan masa waktu balik kerja...kalu masa balik selalunye kami akan redah bersama je...almaklumla dah nak balik...basah pun takpe....tapi pagi ini kami meredah hujan ketika ingin ke opis...nak berhenti tak boleh sebab kami lalui highway AKLEH....kereta semuanye melunjur dengan laju...kami yang berhenti di bawah jambatan rasa ketakutan teramat...takut kena sondol dari belakang plak...

my hubby terus je beredar dari bawah jambatan tu...kelemahan mengikut highway takde tempat berhenti jalannye terus saje...takde bus stop pun yang kita boleh menyinggah ketika hujan....yang bestnye ikut highway coz jalan clear je pagi2 lagipun naik motor tak payah nak hirau bayar tolol tol...

aku sampai opis dalam kesegaran dan kesejukan....sejuk kerana bermandi air hujan kurniaan Ilahi dan kesegaran kerana mandi untuk kali kedua untuk pagi ini....hope aku takkan dapat selsema atau demam dalam masa terdekat ini coz antibodi aku cukup lemah kalu kena air hujan....

3 comments:

sultan said...

isk... kena cepat2 carik panadol tu. mmg tak bole tahan redah hujan naik moto ni. sejok gile...

kakpiah said...

salam.. tengkiu dik.. sudi jengah blog akak.. :D

risanur said...

sultan >> mmg sejok gile...

kak piah >> salam...tq kak krn sudi menyinggah blog saya gak :)