Terima Kasih Sahabat

23 February 2009

kembali semula...

hari ini kehidupan sebagai pelajar bermula kembali setelah hampir sebulan lebih aku bercuti....masa mula bercuti hari tu rase cam panjang je cuti ni tapi bila dah mula kelas rasa macam baru je bercuti....memang lumrah manusia kan...tak penahnya cukup apa yang diterima...

masa cuti, abis kerja aku balik ke rumah terus....tengok ceta spa q dan segala ceta yg ditayangkan kat tv....boleh dok rehat-rehat sambil mengolekkan diri di depan tv...memang aku lupa terus pasal buku atau kuliah....tak sentuh langsung pun pasal study...memang aku cuti teruslah malas nak fikir....

mulai hari ni semua aktiviti honeymoon tersebut telah tiada...aku perlu membiasakan kembali aktiviti harian rutin kehidupan sebagai pelajar selama hampir 15 minggu....rase cam lamanye nak cuti kembali bulan Jun nati...

aku rindu dengan kekawan study aku....mesti aku akan kepenatan kembali....mesti aku mengantuk dalam kelas dan kat opis...mesti aku sibuk dengan assignment kembali....masa tu mula la rasa nak bahagikan 2 badan ni...

Ya Allah semoga aku diterangkan hati dalam menimba ilmu ni...semoga aku akan berjaya dan tenang menghadapi segala dugaan dari Allah....semoga aku kuat dari segi mental, fizikal dan rohani utk menghadapinye....

3 comments:

Jard The Great said...

tips: copy-mengcopypaste mmg wajar bile bergelar student.. hehehe..

Fathiyyah said...

salam kak..
selamat kembali ke alam pelajar!

go go fighting!
hihi

Ungku Nor said...

spa q skang dah makin sakit ati nengok julia..;p