Terima Kasih Sahabat

19 February 2009

tertewas akhirnya...


tengahari tadi aku gi sogo....ikutkan program asal nak jumpa gan sorang blogger terkenal gitu....sapa lagi kalu bukan kak ungku unibers tu...tapi ada sikit hal yang aku tak dapat elakkan planning ni tak jadi...tapi kak ungku berjumpa gan kak piah...insya'allah lain kali yea kak ungku...sorry atas kelewatan memberitahu kak ungku...jgn marah yea!!!

aku tertewas terbeli juga akhirnya setelah sekian lama aku mengidam kannya...bukanla apa2 tapi sejak dari tahun lepas aku dah lama tak beli beg tangan...tadi ke sogo aku tertewas juga akhirnya setelah mengushar sekian lama...selalunya aku ini sorang keras hati sikit nak beli apa2...selalunye aku just suka window shopping je...tapi tadi disebabkan harga yang boleh tahan je pelik aku ni dah hujung bulan pun ada gak duit nak korek , design yang cantik dan ada gak kekawan yang sama nak membeli, apalagi keputusan terus diambil tanpa ada rase bersalah...aku ambil dan terus ke kaunter....

next week dah mula kelas...boleh la aku melaram dengan handbeg baru dan tekad baru nak study dengan baik-baik alasan semata-mata ...beg tangan dan study takde kena mengena langsung pun...tak berkaitan lagi...tapi nak menyedapkan hati coz handbeg dah depan mata kan kena la pakai dan menerimanya....moga aku akan bergaya dengan handbeg baru ni....

esok aku nak ajak my hubby beli beg sekolah plak...coz buku semester ni semuanye berat-berat...ada kawan aku suggestkan beli beg tarik cam bebudak sekolah rendah tu pakai....rasa cam nak kena hempuk je kan kawan aku tu coz bagi idea yang sungguh bernas lawak...


4 comments:

Jard The Great said...

godaaann.... (ikut nada p ramlee)

Faizah_Haris said...

hi risaa....
lama tak singgah sini....
amboii soping ek

~dARlee zURiS~ said...

tahun lepas baru je brp bulan lalu kan??
hehehee...

haa..idea yg bagus tu
beli yg de gambar silormoon tu ek
mesti comey je
;P

~aNieQa~ said...

huhuhuh..ok apa beg tarik tu..senang je..main tarik..x pyh nak galas n sakitkan bahu...