Terima Kasih Sahabat

27 March 2009

baik punye projek...

tengahari nati aku dan kekawan ada projek baik punye....almaklumla kan lunch lama hampir 2 jam..kami semua nak gi menyoppingkan diri dan menyibukkan diri di persidangan UMNO tu...bukannya nak dengar persidangan tapi nak gi meramaikan kat tempat berniaga kat situ...kata perempuan kan...yang lelaki tu gi la solat Jumaat jangan ada plak yang tersesat kat sane...nampak sangatla uzur yang dibuat nak melarikan diri....

bukan selalu ada pun persidangan UMNO ni kan...setahun sekali...lagi pun tengah awal bulan ni...masing2 poket tengah penuh berisi....bagus betul la persidangan ini diakan pada waktu awal bulan...

yang pastinya ada sorang kawan aku kata memang ramai yang berniaga....heaven katanya...rugi kalu tak gi...macam-macam ada!!!!mesti best kan...

jomla kita beramai-ramai gi memenuhkan persidangan meramaikan tempat yang memang sedia sibuk tu...

*** nati aku update kalau ada apa-apa yang aku sambar beli kat sane....kalu ada lah... ***

1 comment:

Jard The Great said...

rase nak gi jugak.. huhuhu...