Terima Kasih Sahabat

02 March 2009

gembire sangat :)

Semalam my hubby telah buat terkejut surprise pada aku….dah lama dah dia tak wat surprise atau memberi barang kepada aku…

Dia kata dia nak beli special present sempena my anivesary yang dah berlalu dah lepas pada 5 februari hari tu….lagipun masa hari anivesary tersebut hanya ucapan saja tanpa ada sambutan yang special…

Tak sangka plak my hubby masih nak membeli juga present buat aku walaupun anivesary dah lepas…thanks abang…memang tak sangka pun akan dapat hadiah sebegini dari abang…almaklumla ekonomi tengah gawat kan…aku tak nak la menyusahkan suami aku…lagi satu perangai aku ni memang tak suka meminta apa-apa dari my hubby…mesti kalian tak caya kan???kalu tak caya tanya la kat my hubby…

Sebelum my hubby buat keputusan untuk beli present ni aku dah banyak kali soh dia fikir masak-masak….almaklumla kalu beli barang sebegini mahu makan beratus gak duit yang melayang kuar….my hubby kata dia memang dah nak beli sangat dan tak mahu lagi berganjak dari keputusan yang dia wat…

Kononnye my hubby nak wat surprise…nak pergi beli sendiri tapi takut plak aku tak muat…tu la pasal dia kena bawak aku sekali dan lagi satu dia nak soh aku pilih sendiri...alhamdulilah aku telah menerima sebentuk cincin emas dari my hubby...

Terima kasih banyak-banyak abang kerana masih lagi sudi memberi hadiah pada isteri mu ini….aku amat menghargai pemberian mu ini dan akan ku kenang segala yang apa yang kau berikan pada ku ini…kasih sayang antara kita akan kekal untuk selamanya….terima kasih atas segala pengorbanan yang diberikan oleh mu…

harga sebentuk cincin emas boleh dinilai namun harga sebuah kasih sayang tidak ternilai harganya…dan tiada tolok bandingnya...


Setiap kali aku memandang cincin ini di jari manis ku ini setiap kali itu lah aku terkenang dirimu sayang…

6 comments:

fiezabaiduri said...

wahh, dapat hadiah cincin..
simple but nice..

Jard said...

romantik ar.. hehe..

Mira said...

tahniah akak! :)
mcm pengantin baru jer akak & hubby
loving gitu

risanur said...

fiezabaiduri >> mmg simple tapi cantik...

jard >> sesekali romantik gitu :)

Mira >> thanks myra...pengantin lama la :)

Kebencian_Maharaja said...

wah..wah..untungnya dia...hehehe

nanonano said...

mas makin mahai skrg ni,
takot nk jejak kaki ka sana..
huhuhu