Terima Kasih Sahabat

30 March 2009

hajat di hati....


alhamdulilah...akhirnya hasrat niat murni aku untuk menunaikan janji kepada kawan-kawan opis aku tertunai jugak akhirnya pagi tadi...

kekawan opis ni semuanya mengidam nak makan mi goreng yang aku masak...bukannya sedap mana pun....ntah apa2 aku boh dalam mee goreng tu sampai semuanya teringin makan...aku harap takde la sesapa yang sakit perut makan mee goreng tu coz cili kering yang aku guna tu pedas sikit dari biasa...memang ternganga la bila makan mee tu...kesian kat anika kerana budak sorang ni memang tak tahan makan pedas....tapi nak makan punye pasal layan jugakla....

dengan keizinan oleh Allah aku masak mee goreng ni pagi tadi....alhamdulilah dapat jugalah kekawan melepas kan rindu kat mee goreng aku ni...kalu aku tak masak, aku takut ada kekawan yang kempunan je atau ada plak yang mengandung tu baby nye meleleh air liur plak pas lahir...rase bersalah plak rasenya....

semoga kekawan aku makan mee goreng tu dengan hati yang gembire....

4 comments:

kakpiah said...

adehh..
sodapnyerrr...
akak pon tingin nih..
meleleh2 dah air lior-air mata-air idong...

help!! help!!

:D

~mrs azmi~ said...

yummy

risanur said...

kak piah >> nak antar jauh sangat la kak piah...kesian air mata dan idong semuanya kuar dah :)

mrs azmi >> :)

~aNieQa~ said...

huuhu..slalu akan bertambah 2 3 kali gak..tp smlm x larat..mkn sekali je..tp apapun,maveles lah..trima kasih..len kali wat la lg..nak korek harta karun yg bnyk..wink**