Terima Kasih Sahabat

30 March 2009

hari insaf...

Jumaat lepas masa tengahari n3 baik punye projek , aku ada kata yang aku dan kekawan nak ke PWTC...nak gi tengok jualan yang ada di persidangan UMNO tu...

memang dugaan la coz masa nak kuar opis tu je dah ada tanda-tanda nak hujan...kami naik balik ambik payung...sediakan payung sebelum hujan...punye semangat nak pergi la...hujan lebat pun sanggup diredah...

naik je lrt nak ke PWTC hujan selebat-lebatnya...alhamdulilah payung yang kami bawa tu berguna jugak....hujan lebat sekali dengan angin la...kami amik keputusan gi makan dulu kat The Mall...coz kalu nak gerak kat tempat jualan tu mesti payah giler...apa-apa isi perut dulu...

punya ramai la orang kat The Mall...semua tempat makan nya penuh dengan perwakilan2 UMNO yang menjamu selera....selalunya memang payah la nak nengok tempat makan semuanya penuh....

pas makan, alhamdulilah hujan dah berhenti...terang benderang macam tak hujan je...apalagi berpusu-pusu orang ke sane...memang berlanggar bahu la...memang kami cuci mata la...pelbagai barang yang dijual songket, sutera, tudung ekin yang paling banyak la, telekung dan pelbagai produk makanan dan kecantikan....memang syok la...

apa yang aku dan kekawan beli adalah telekung....ada dua orang kawan aku tu borong telekung sampai 3 pasang...memang murah la dengan sulaman yang cantik dan menarik...kami semua insaf hari tu coz semuanya beli telekung...takde sapa pun beli lain...memang kami ni sehati dan sejiwa la.....bak kata kawan aku tu "hari insaf hari ini kerana beli telekung sampai 3 pasang"....

ini telekung yang aku sambar beli masa hari tu...murah je...puas hati la dengan sulaman dan kainnye...cuma RM 35...pasni lagi bersemangatla nak wat amal ibadat coz pakai telekung baru kan...sabar jelah kat aku ini...

3 comments:

Fathiyyah said...

salam kak..
tinggal jejak sini sbg tanda sy dh bc entry ni yaa

:)

pB said...

salam

murah giler tu ...
cantik lak tu

risanur said...

fatiyyah >> salam fathi...tq krn sudi tinggalkan jejak :)

pB >> mmg murah la :)