Terima Kasih Sahabat

18 March 2009

mimpi....

aku tidak tahu kenapa sejak kebelakangan ini aku asyik teringat bermimpi kawan-kawan lama...aku mimpi kawan-kawan yang aku tak jumpa hampir 15 tahun yang dahulu...kawan masa sekolah rendah dan menengah....

aku jadi takut plak...betul ke kalu kita mimpi orang tu, orang tu ingat kat kita juga...kalu tak jadi apa-apa alhamdulilah....aku takut disebabkan mimpi-mimpi yang menyerang melanda diriku ini akan membuatkan kehidupan harian aku jadi tidak sempurna coz asyik teringatkan mimpi-mimpi tu...

tapi apa yang pasti, aku memang merindui kawan-kawan aku tu...sorang yang aku mimpi tu kawan aku masa umur 12 tahun dan sama besday gan aku...hampir 18 tahun aku tak pernah jumpa dia...tapi bila aku bermimpi kan dia malam tadi membuatkan aku tertanya-tanya mengapa dia muncul dalam mimpi aku...adakah dia mimpi kan aku juga??

yang bestnya pastinye kawan-kawan yang aku mimpi ni semuanya lelaki tau..takde perempuan...hairan bin pelik la...kalu aku ceta kat suami aku mesti dia cemburu kan padahal sebelum kejadian mimpi ini berlaku aku tak pernah pun teringatkan mereka....

Ya Allah semoga tiada apa-apa yang berlaku kepada aku dan kawan-kawan ku itu....terlalu banyak dugaan yang telah aku terima buat masa ini...rase tidak tertanggung sudah dengan dugaan hebat yang Kau berikan pada ku....semoga aku akan bertemu dengan kekawan yang aku mimpi kan itu...aku jua rindu pada mereka....

1 comment:

cikgu jawe said...

moga2 jd mimpi yg baik. betul le, kalau ckp kt husband dia jeles pulak. tp kalau selalu sgt mmpinya, kena gak ckp kt husband. kot2 kwn tu sdg sakit ke apa. huhu