Terima Kasih Sahabat

13 March 2009

pelik tapi benar...

aku ada satu sikap yang pelik sikit...aku suka meneliti tandatangan sign orang....aku suka perhatikan tandantangan di mana-mana sahaja di surat, check...kononnye dari tandatangan kita boleh nilaikan orang tu bagaimana...coz aku pernah dengar tentang ini...aku boleh la pro sangat tapi yang basic tu tahu la...

ada satu hari tu aku ada satu surat dan seperti biasa aku akan melihat kat tempat tandatangan...memang terkejut la bila aku lihat tandatangan orang ini...dia punye gelungan hampir nak sampai lebar satu A4 paper....aku tak tahu la bagaimana orang ini boleh ingat berapa banyak gelung yang dia boleh pusing....

memang komplikated sungguh la tandatangan ni tapi menarik, unik dan cantik....takkan ada orang yang bole meniru tandatangan ni...kalu tak caya cuba lihat sendiri di bawah ni...apa penilaian anda!!!

8 comments:

Mira said...

mmg unik kak..

KM said...

tu sign ke kawad dawai? hehehe...

Mr PenyuBiru said...

mak aii??

aku ingat dulu dia keje pasang pagar kawad dawai kut. hik3..

fiezabaiduri said...

pasti ada makna tersirat.
mungkin lingkaran tu sama banyak dengan umur dia kot..hehe..

risanur said...

mira >> mmg unik dan cantik kan..

KM >> sukar utk ditafsirkan...

penyubiru >> maybe kot...

fiezabaiduri >> kalu lingkaran tu ikut umur, cuba bayangkan kalu umurnya dah lebih 50 thn :)

~dARlee zURiS~ said...

memang unik tol
jenuh nk kira gelung2 tu nih
hehehe..

Aku Bukan Bidadari said...

hobi yg pelik jugak :D

~aNieQa~ said...

kalu nak ambik idea utk buat rel roller coaster pun ok gak..bru adventure sket..kahkahakahakah