Terima Kasih Sahabat

11 March 2009

pengalaman 60 minit..

hari ahad lepas 8 Mac 2009 aku dan kawan opis aku iaitu anika, telah membuat kerja gila...maybe ini gara-gara dari cerita Spa Q yang tengah hangat ditayangkan di TV3 tu...lagipun aku tak pernah pun masuk spa that why teringin sangat hendak di urut...lagipun ada tawaran yang dibuat kat spa tu nak buang duit sebenarnya ...

aku gi buat kat serentity spa di setiawangsa...spa yang terkenal tu yang dimiliki oleh Pn Muna Din iaitu pengasas leesa formula tu...

satu pengalaman yang menarik dan teruja la masa aku di spa tu...rasa kekok dan cam bodoh je...memang aku tak penah masuk spa seumur hidup tu yang tak tahu segalanya...aku siap berterus terang gan penjaga spa tu yang kami ni baru first time that why kekok je...dia cuma senyum je...yang kelakarnya kat spa tu lampunye malap je tapi dia soh bukak semua barang kemas yang kita pakai...terkial2 la nak membuka rantai dan gelang yang dipakai...

masa di massage tu satu pengalaman yang baru la..walaupun rasa sakit bile dimassage tu tapi memang badan kita rasa sedap dan ringan je...patutla mak-mak datin suka sangat gi spa...coz merelaxkan badan dan otak....tapi yang herannya mak-mak datin bukannya wat keja berat pun tapi maybe orang banyak sangat duit...tu pasal la diorang boleh keluar beratus-ratus hengget untuk keselesaan mereka...

tak rasa pun 60 minit di massage...rasa cam baru 15 minit je...rase nak minta dia sambung lagi je tapi kenalah wat tambahan duit...next time je lah...

kalau ada rezki lagi aku nak cuba plak pakej lain iaitu yang ada mandi lulur, herbal steam, facial dan sebagainya...pakej yang aku amik kali ini hanya untuk body massage swedish selama 60 minit dan bayaran nye untuk 2 pax iaitu RM 147...alhamdulilah walaupun 60 minit aku telah mendapat pengalaman baru....

ada ke sesapa yang pernah gi spa kat tempat lain???murah tak pakej yang ditawarkan???boleh la berkongsi gan aku...

No comments: