Terima Kasih Sahabat

24 March 2009

thanks :)


alhamdulilah apa yg ditunggu dan dijanjikan oleh kawan blogger yang baik hati telah aku terima tengahari tadi...blogger yang telah mendera memaksa aku menjawab tag dia, baru la dia akan bagi hadiah pada aku...sapa lagi kalu bukan jard the great....

thanks jard kerana sudi mengabiskan duit memberi cd slumdog the millionaire tu...boleh la aku melihat ceta tu...memang aku ini materialistik orangnya kerana bukannya tak mampu nak beli cd tu pun tapi sengaja nak mengenakan minta daripada jard....coz dia pun dapat percuma jugak...memang jard ni pencetak rompak blogger yang baik hati...

thanks jard...kalu ada ceta lain boleh la memberinya pada risa ok...

4 comments:

Jard The Great said...

hahaha.... aku mmg pencetak rompak yg tegar..

ur welcome! hik3x.. smpi gak akhirnya.. aku baru post smlm tu..

Mr PenyuBiru said...

apsal aku punyer tak dapat lagi ni. err..tak jawab tag pun dapat gak kan?kan?.

risanur said...

jard >> tq jard...

penyubiru >> dapat ke kalu tak wat tag...ada dlm senarai ke yea...lupa la..

PuteriSatu said...

waa..leh pinjam nanti eh..hiks...