Terima Kasih Sahabat

16 April 2009

my anivesary...


alhamdulilah akhirnya mencecah angka ke 11 untuk tahun ini....rasa cam tak percaya tapi ianya adalah realiti dan kepastian...

hari ini 16 April adalah tarikh yang akan aku dan suami ingat sehingga bila-bila....tarikh aku dilamar untuk menjadi seorang kekasih...aku berasa bahagia apabila diberi pengalaman untuk bercinta dan berkasih...pengalaman manis dan pahit yang aku alami...hanya Allah yang mengetahui betapa getirnya menjadi sepasang kekasih...

tak sangka kami bertahan sehingga kini...moga Allah akan memanjangkan jodoh kami hingga ke akhirnya...

p/s : aku dah menangis sepuas-puas hati di bahu suami aku...aku dah lepaskan segala kegeraman dan kemarahan yang tersimpan di dalam hati ku ini...thanks my hubby...

5 comments:

fiezabaiduri said...

selamat ulang tahun..

semoga berbahagia selamanya..
hepi-hepi selalu ;)

Jard The Great said...

waa.. bestnyer ade hubby.. huhu

~mrs azmi~ said...

wah! selamat ulangtahun ya! masih matching gitew! hehe

moga sentiasa dirahmati dan menyayangi satu sama lain ek (^_^)

risanur said...

fiezabaiduri >> tq :)

jard >> kawin la cepat2..jgn tunggu lama2...

mrs azmi >> thanks :)

mebby a.k.a ezza said...

Happy Aniversary Risa..lama kan kita tak boraks..misz u..tk care ok