Terima Kasih Sahabat

21 May 2009

ketidakselesaan....

hari ini aku ketidak selesaan....aku pun tak tahu kenapa...yang pastinye tengkuk aku rase tak selesa....salah bantal kot lagipun semalam takde aktiviti yg ganas pun berlaku ..

bila leher dan tengkuk ini tak selesa membuatkan mood aku hari ini macam kureng je...rasa malas nak buat segalanya...aku masih di tempat kursus....nak dengar kursus pun jadi malas sesangat...rasa nak balik tido je...dahla semalam aku MC....aku gi appointment di HKL semalam...aku rase makin teruk la penyakit aku ini...bukannya makin elok pun...dugaan dari Allah untuk aku..aku perlu terima dengan pasrah dan redha...

macamna cara nak hilangkan rasa sakit leher ni ye....aku rasa tak selesa langsung...sesapa ada idea ke???help me!!!

1 comment:

KV said...

kalo berurut?