Terima Kasih Sahabat

13 May 2009

flip flap dan alhamdulilah....



aku suka tengok benda ni bergerak dari kiri ke kanan....meliuk-liuk bunga nye itu membuatkan aku leka sebentar...rase comel je bila dia gerak-gerak dengan perlahan itu...hilang sekejap rasa marah, rasa strees kat mamat poyo tu...aku rasa tenang melihat benda tu bergerak-gerak...

aku nengok semua kekawan blogger ada cam kak puteri satu, faiza dan ramai lagi...ada yang letak di kereta tapi aku letak di opis...aku beli sama dengan kak puteri satu beli di pesta buku di wisma sime darby hari tu...murah je baru RM 10...kalu kat tempat lain ada yang tengok hampir mencecah RM 30....aku ingat nak beli lagi satu la...nak letak kat keta plak....mesti comel je kan bila dia bergerak2 gitu...

alhamdulilah akhirnya bumi KL telah disirami dengan hujan petang semalam dan hari ini....semua kepanasan yang telah termampat terbahang di tanah telah terhambur segalanya....semoga tidur malam aku lena setelah beberapa hari tido tak lenanya....aku bersyukur pada Mu Ya Allah kerana mengurniakan nikmatnya.....

3 comments:

pB said...

mana nak cari

pB pun nak gak ...

stress jer tengok benda tu ...
geram jer tengok benda tu ...

risanur said...

pB >> jgn la stress dan geram2 nengok flip flap tu...nati kalu ada jual lagi saya belikan utk kak pB k...

Ungku Nor said...

malam tadi ujan turun selebat2nya sampai subuh..alhamdulillah.

tapi bila bukak paip air kat dapur..air paip pulak takde.
adoihhh..pelik betul la dgn JBA nih.