Terima Kasih Sahabat

13 May 2009

sakit ati....

aku memang tengah bengang giler dengan sorang mamat yang perasan pandai dan poyo ni....semuanya yang dia cakap tu semuanya dia sorang je yang betul orang lain semuanye salah....

yang aku geram sangat ni coz pc aku dah diserang virus kerana updating antivirus dia tak berjalan....pc aku ini la sememang nya dah slow skunk ni bertambah slow bila ada peternakan virus berlaku...

hantar emel kat mamat poyo soh ambik tindakan terhadap pc aku ini, dia reply emel takde apa2 masalah besar cuma masalah kecik je...memang bangang punye jawapan!!!...virus dah ada dalam pc ni siap boleh kata masalah kecik...aku memang sakit ati betul orang yang berlagak pandai ni dan berlagak semuanya dia tahu....macam bagus sangat la...

aku memang takde mood hari ni...memang aku nak marah orang je hari ini...tak tahu la sapa yang akan menjadi mangsanye...

3 comments:

Jard The Great said...

sabar kak... sabar...

ku rase mamat poyo tu salah fhm dgn emel akak kot.. huhuhu..

pB said...

sabar sabar


kalau tak leh wat kerja , jom ke Jaya Jusco Bukit Tinggi

Hari ni J Card Day

risanur said...

jard >> tak boleh nak sabar dengan mamat tu...dia sengaja wat cam gitu...

pB >> kalu dekat la jj tu mmg saya gi melepaskan tensen ni..