Terima Kasih Sahabat

13 June 2009

alhamdulilah...

alhamdulilah akhirnya pertempuran perjuangan yang aku lalui hampir 2 minggu telah berakhir semalam....pelbagai dugaan yang aku terima di waktu peperiksaan ni....walaupun ada paper yang susah sangat dan mengerunkan aku bila nak dapat resultnya nanti namun aku bersyukur kerana aku selesai menjawab soklan peperiksaan itu dengan hati yang tenang dan dalam keadaan sihat....aku hanya berdoa agar result exam itu akan menyebelahi aku walaupun aku memang tak boleh nak buat apa lagi hanya sekadar berdoa saja...

aku akan bercuti selama seminggu saje untuk cuti study...aku akan kembali ke kelas pada 22 jun 2009 untuk short semester untuk 2 subjek selama 2 bulan (tanpa sedar banyaknya angka 2 yang aku tulis dalam satu sentences ada apa2 ke ....memang memenatkan tapi disebabkan nak cepat habis kena la juga berkorban...kalu tak mahu kat 4 tahun habisnya....

petang ini aku bersiaran langsung dari jaya jusco AU2...almaklumla ada wi5 percuma...dari rumah hanya berjalan kaki sahaja...sebenarnya kebosanan di rumah tak tahu nak buat apa...that why sanggup pikul notebook dan berjalan kaki ke sini untuk melihat ragam manusia sambil2 bertenet....punya la ramai la manusia...tapi aku tetap wat hal aku sendiri....

aku nak ada broadband tapi aku tak tahu yang mana satu yang bagus...antara celcom, maxis, P1 Wimax atau streamxy saje...peningla kepala nak memilih...yang pastinye aku memang memerlukan internet semenjak masuk study ni...banyak assignment yang memerlukan aku mencari bahan...kalu kat opis memang la tak sempat dengan kesibukan kerja lagi....kawan2 ada pendapat yang bagus tak???mungkin boleh membantu aku yang tengah berserabut ini...

2 comments:

pB said...

no komen ..

hi hi hi

nasazfrog... said...

TU LA KITA PUN NAK GUNA GAK TAPI TAK TAHU APA YANG OK,, P1 CARA KOT..CUBA LAH