Terima Kasih Sahabat

29 June 2009

besday anak-anak buah...

bulan Jun ni ada 2 besday anak buah aku iaitu qhairunnisa pada 20 Jun dan abangnya iaitu muhamad al-hakim 28 Jun....kesian kat anak buah aku tu coz aku tak beli present pun coz tak tau nak belikan apa...yang si nisa ni kalu belikan mainan atau pun patung mesti dia buang punye...dia ni macam jantan sikit almaklumla ada 2 orang abang..yang si hakim ni plak aku memang tak tahu nak beli kan apa...nanti la kalu berkesempatan gi window shopping mana la tahu dapat idea nak belikan hadiah...lambat pun takpe kan...masih budak lagi...

kitorang hanya sambut family je....almaklumla eknonomi gawat...besday si nisa hari tu belikan dia sebiji kek tapi yang si hakim mak aku masak kan pulut kuning dan rendang daging....coz anak buah aku ni memang peminat pulut kuning...kalu tengok diorang makan tu memang seronok betul la...

kat sini aku lambakkan pict yang telah aku ambil masa besday si nisa dan si hakim...almaklumla kebizian tahap melampau last week...

masa sambutan besday nisa...

masa sambutan besday hakim...

aksi si nisa di depan camera...

aksi si amir...anak buah aku yang nak belajar merangkak...

No comments: