Terima Kasih Sahabat

05 June 2009

bila hati ini sakit...

aku bukan la pandai sangat nak berkata-kata
tapi yang pastinye
hati ini terlalu sakit
dengan pelbagai perkara
yang menyenakkan akal fikiran
aku tak tahu nak luahkan pada sapa
aku tak bagaimana caranye

otak ni rasa terhimpit sangat
hati ini rasa sakit sangat
dengan perbuatan dan sikap orang pada kita
kenapa la manusia ni wujud di muka bumi ini
orang yang dengki dengan kebahagiaan kita

mereka ni seperti sakit melihat kita gembira, senyum
mereka ni iri hati sungguh bila kita bergurau senda

sekarang ni aku benci sangat
benci, benci, benci, benci
dan benci
melihat dan mendengar orang yang dengki sangat kat aku

aku tak tahu la apa salah aku
sampai dia wat aku cam gini

aku perlu buktikan yang aku ni kuat
kuat dalam melawan segala dugaan dari Allah
aku akan cuba untuk menjadi manusia yang kental
dari segi fizikal, mental dan rohani
insya'allah....

4 comments:

Siti Fatimah said...

Sy teka ada 2 org je yg mmg pendengki kt situ. Tp tu la takleh sebut. Ntah2 salah..

Apa2 pn bwk bersabar ek kak....

Moga2 Allah berikan akak lebih kekuatan dan perlindungan. Amin....

Gud luck for your next 2 papers. Eh lg 2 paper kn. Good Luck ye...........

Cik Zura said...

sabar yer risa

risanur said...

fatimah >> tq timah krn memahami...jaga hafiy baik2...

cik zura >> thanks zura...

Jard The Great said...

skali-skala.. baik jugak kita lepaskan geram dgn buat benda2 yg tak pernah kita wat.... hehehe..