Terima Kasih Sahabat

04 June 2009

kekeliruan....

aku baru je lepas bertempur 2 paper untuk final exam...masih ada lagi 2 paper yang menanti aku untuk minggu depan....minggu depan aku kembali bercuti selama 4 hari...

hari ni aku masuk dengan penuh kekeliruan dan kebuntuan...almaklumla kepala tengah bengong dengan exam yang masih belum abis...dok fikir exam yang akan datang ni....aku belum prepare apa-apa pun...2 paper yang baru je abis tu pun aku tak tahu macamane resultnye....takutla!!!!

masuk kerja hari ini aku tak tahu nak buat....benda yang aku buat adalah claim yang perlu dihantar sebelum 10 Jun ni...benda tu kena buat dulu...almaklumla duit kan...sapa yang tak nak kan....rezeki la katakan...

3 comments:

Jard The Great said...

ehehee... jadi keliru lepas exam ek?

Mr PenyuBiru said...

rupanya exam juga merupakan satu pertempuran. pepehal good luck!

risanur said...

jard >> mmg keliru la...

penyubiru >> kalu bukan bertempur dgn soklan peksa nak dipabggil pa...