Terima Kasih Sahabat

11 June 2009

killer paper...

aku rasa tertekan sangat saat ni...aku tak tau nak luahkan pada sapa...hanya pada blog kesayangan aku ni la aku mampu melahirkan apa yang aku rasa ketika ini...

aku tak boleh nak jawab paper semalam...memang killer paper la membunuh perasaan aku ketika ini ...paper System Engineering (SE)...rase macam tak baca apa pun...bila aku tengok je soklan pertama semalam terus hilang segala apa yang aku baca dari ingatan ini...segala nota yang berada di fikiran ketika itu hilang bagai kan angin lalu...memang aku langsung tak boleh nak jawab soklan tu semalam...sampaikan formula yang dah aku hafal pun boleh terbalik...

aku tak tahu la camne result aku...aku harap kan lulus pun jadilah...aku tak boleh nak study untuk last paper ni...aku masih TRAUMA dengan killer paper semalam....aku tak boleh nak concentrate untuk last paper esok...

Ya Allah berikan aku kekuatan untuk membolehkan aku tenang dan tabah menghadapi segala dugaan dari Mu Ya Allah...semoga aku beroleh ketenangan untuk menjawab paper terakhir ini....semoga aku mendapat kekuatan untuk menghadapi segala kemungkinan yang akan berlaku..

3 comments:

Mr PenyuBiru said...

sabar..bawa bertenang. cuba buat sesuatu yg release tensen skit. err..tido ke.hehe.. pahtu bila dah rilek dan tenang skit, fokus tuk paper seterusnya plak. jgn cepat putus angsa.hehe

Jard The Great said...

u can do it!!!

pB said...

insyaallak , ok tuuu

jgn dok risau2 sgt