Terima Kasih Sahabat

26 June 2009

pisang berbuah 2 kali...

aku sedang dalam ketakutan dan berdebar2 sungguh...pagi ni jam 8.30pagi aku nak kena tunjukkan hasil kerja laman web yang telah disiapkan....

hope our boss oklah....aku trauma sebenanrnya coz penah ada rekod buruk kurang memuaskan semasa buat sistem....sistem yang aku buat tidak memenuhi spesifikasi yang diinginkan...terus sistem tu dikatakan fail...tu yang aku trauma sesangat...

hope laman web ni oklah....takkan ada kejadian pisang berbuah 2 kali la....yang aku tensen sangat semalam aku baru dapat tau content yang diperlukan oleh user setelah aku memohon content hampir 2 minggu yang lepas...aku perlu restructure modul yang telah aku angan2 kan buat...yang pasti content aku akan dapat next week...presentation hari ini aku kena pakai dummy data la...

tengah berdebar2 ni...semoga Allah sentiasa menolong hambaNya yang dalam kegusaran...

No comments: