Terima Kasih Sahabat

17 June 2009

yang di hambat...

setelah bercuti sakan hampir 2 minggu, skunk ni aku dihambat dengan keja2 yang banyak...yang perlukan tumpuan dan mempunyai tarikh mati dateline yang harus aku kejar untuk disiapkan...

aku takut tak boleh nak siapkan aje keja tu...aku perlu menyiapkan satu laman web menggunakan aplikasi Joomla...aku baru je training joomla sebelum aku bercuti hari tu...tapi bila dah balik cuti segalanya dah lupa apa yang aku training hari tu...maybe otak ni telah banyak diperah digunapakai masa exam hari tu...tu skunk ni jadi lembab sikit...almaklumla dah berumur ambik exam otak pun dah tak fresh macam dulu2....

aku harap aku dapat menyiapkan segala kerja yang diberikan...insya'allah...moga laman web yang aku develop ni dapatla memenuhi kriteria yang ditetapkan...coz aku buat laman web ni tanpa ada content yang kukuh...aku takut apa yang buat ni lari dari apa yang user nak...user ni kan susah sikit...bila minta content dan segala yang diperlukan diorang suruh kita yg fikir...bila kita fikir dan kita buat confirm la kita buat apa yang kita nak kan...susah nye dapat user cam gini...aku harap diorang terima la apa yang aku buat tanpa banyak bunyi hal...

2 comments:

Mr PenyuBiru said...

patutlah lama menghilang.. coti sakan rupanya.hehe

risanur said...

penyubiru >> bukan cuti gi jalan2 tapi cuti exam la...