Terima Kasih Sahabat

13 July 2009

aksi menarik :)

sabtu lepas aku sefamily telah menghadiri perkahwinan sepupu aku (anak pak sulung) yang telah diadakan di dewan Tabung Haji Kelana Jaya...selamat pengantin baru diucapkan pada Haizam dan Siti Aisyah...moga berkekalan untuk selamanye...

kat bawah ni aku lambakkan aksi-aksi yang aku amik semasa majlis perkahwinan tu...aku lambakkan pict pengantin baru, anak-anak buah aku, adik beradik aku, dan gambar aku selagi bersama hubby tersayang...dah lama rasenya aku tidak bergambar dengan my hubby...yang aku frust kamera aku wat hal masa nak amik pict aku dan hubby...nampak sangat kamera wat sabatoj kat tu punye gambar...aku tau la aku ni bukan fotogenik dalam bergambar kan...

4 comments:

Jard The Great said...

gmbr risanur kat bawah skali ek?? cam pernah nmpk ar.. ehehe

risanur said...

jard >> penah nampak dalam mimpi jard ke???

ad3ck said...

lama tak menjengah ke sini ;p.

nasazfrog... said...

wahhh sis romantik sungguh... :)