Terima Kasih Sahabat

03 July 2009

alhamdulilah...


alhamdulilah...tercapai gak apa yang aku tingin nak makan sejak dari bulan lepas...my hubby telah membawa aku gi membelinya selepas balik kelas semalam...

yang pastinye memang aku terkejut la bile nengok reganya secucuk...last sekali yang aku beli tak salah aku dalam 50 sen je...tapi semalam telah naik ke 70 sen...tidak mustahil lagi 5 tahun akan mencecah RM 1 secucuk...

tapi tingin punye pasal kena pejam mata la membelinya....aku beli di kedai sate hj ismail...baru first time aku membelinya kat situ...my hubby kata sate ni popular di area pasar dato' keramat....

memang sedapla sate tu...berbaloi la membelinya...daging ayam dan dagingnya memang terasa kemanisan dan kuah kacangnye pun marvelous...

hope tekak aku ini takkan la tingin lagi apa-apa makanan dalam masa terdekat ini...ekonomi tengah gawat ini....

3 comments:

KM said...

makan sate rupanya hehehe....faveret ke?

~dARlee zURiS~ said...

sate??
sedap tu...
mahal ar gak ek 70 sen satu
tp...kalu sedap,no hal lah kan

Mr PenyuBiru said...

adeh! dah lama tak makan sate. bila tingok gambar sate tu,rasa cam nak makan lah plak.