Terima Kasih Sahabat

28 July 2009

bahana H1N1...

macam kelakar je bila aku dapat sms dari member aku mengatakan tempat study aku ditutup kerana ada student dah kena H1N1...selalunya dok dengar tempat lain yang kena tutup...alih2 tempat belajar sendiri ditutup rasa cam lawak je kan...

padahal aku ini part time student je tapi disbbkan Kolej Tun Syed Nasir kat Jalan Temerloh tu dah ada student perubatan yang dah kena kami yang part time student pun kena bercuti gak...memang la seronok bercuti tapi yang tak bestnye confirm kena ganti kelas sabtu dan ahad...hujung minggu la cuti yang best dan aku akan menikmatinye seronok giler la...macam2 yang aku boleh buat....yang paling bestnye aku akan berehat sepenuhnya tanpa ada gangguan keja dan study...walaupun masa tu berlambak2 assigment yang kena buat...tapi saje2 buat lupa ingatan diri...

walaupun cuti seminggu ada 2 assigment yang perlu disiapkan...aku kena cari tajuk untuk buat public speaking...pening kepala mencari tajuk speech persuasive ni...aku tak tau nak cari tajuk apa...nak kena speech yang boleh memujuk orang...bila orang dengar kita bercakap confirm orang akan mengikut kita....lagi satu nak kena wat kertas kerja subjek Titas...yang ini plak kena cari tajuk berkaitan alam sekitar....tapi yang ini adalah kerja kumpulan...yang pastinye balik dari bercuti ni confirm kena buat presentation dah...satu apa pun isi masih belum dicari...

No comments: