Terima Kasih Sahabat

21 July 2009

bertukar wajah...

aku rasa aku bosan dengan template yang lama dan dalam masa yang sama aku cemburu dengan kekawan aku yang ramai menukar wajah baru di rumah masing2...itu la pasal aku tengah sibuk giler pun masih menyibuk nak menukar wajah jugak...tapi yang pastinye tidak lengkap lagi la....

asalkan dah bertukar wajah baru la..nati bile ada masa aku akan touch up lain...kalu aku tidak kebizian la...cantik tak wajah baru rumah ku ini???yang pastinya masih menggunakan stail diary...almaklumla memang aku menggunakan blog ini sebagai hikayat diary online aku...aku nak jadikan blog ini kenangan aku pada hari depan...insya'allah jika aku masih berminat dengan dunia blogging lagi la...

1 comment:

Mr PenyuBiru said...

ingatkan salah masuk blog tadi.hehe

makeover yg cantik! nice! oklah ni.takyah ubah² dah.