Terima Kasih Sahabat

24 July 2009

seafood spageti...


hari ini aku nak buat entri gambar makanan je....nak bagi semua orang terliur melihatnya...kejam tak aku...tak kan...tengok pict je kan, layan jelah tahap kesengalan aku ini yang tengah bengong menyiapkan segala kerja...

spageti seafood ni aku masak hari sabtu hari tu...kalu aku masak spageti aku lebih suka guna udang atau sotong...jarang sekali aku gunakan daging cincang...tak berapa nak manis la...lagi satu bila dah sejuk confirm kuahnya jadi pekat...tu yang tak berapa nak kick tu...lagi satu memang aku ini peminat udang kan...sah2 la aku akan bubuh banyak udang...kalu makan kat luar manalah nak dapat udang beratur banyak cam gitu kan...

alhamdulilah kenyang sudah melihat pict...aku sendiri meleleh melihatnya...rasa cam nak makan je lagi...

3 comments:

Mira said...

akak... x baik buat org mengidam tau
hehehe

Mr PenyuBiru said...

aku nampak sotong.yum! sedap tu!

risanur said...

myra >> sorry yea...

mr penyu biru >> mmg sedap pun..