Terima Kasih Sahabat

31 July 2009

sweet patato...


hari rabu hari tu my hubbynak sangat makan keledek bakar yang ada kat jaya jusco...gara2 nya kerana dia merasa sikit dari kawannye...sbb tak puas hati rasa sikit je dia nak makan puas-puas my hubby telah mengajak aku gi jj...sib baik la umah aku ni dekat je jalan kaki pun sampai tau ..

untuk tidak menghampakan hasrat my hubby aku ini mengikut..takut plak kempunan nati...macam orang mengidam je kan....tak tau la macamne kalu betul2 mengidam nanti lagi teruk dari ini kan...

memang keledek ni sedap rasanye...imported dari jepun...yang kulitnya berwarna purple tu...isi nya manis, gebu dan empuk la...tapi mahal jugak la memang kedekut sungguh kan aku ini ...100 gram RM 1.60...kalu beli yang belum masak punye 100g baru je RM 0.59...nanti aku rasa nak beli tapi aku nak cuba merebus plak...ada ke sesapa yang dah penah wat rebus...aku nak cuba kalu jadi nanti aku snap gambar yea...insya'allah...

3 comments:

pB said...

rebus boh garam sikit


jangan lupa tu

~dARlee zURiS~ said...

kat jj sini takde jual pun ubi rebus tu

risanur said...

pB >> tq kak pB..risa tak lupa ye..

darlee zuris >> bkn ubi rebus la zuris tapi ubi bakar..akak yg nak rebus ubi tu :) nak wat resepi sendiri..