Terima Kasih Sahabat

25 August 2009

Hari Wanita....

setiap tahun pada 25 Ogos adalah hari sambutan Hari Wanita peringkat kebangsaan...agensi yang bertanggungjawab adalah jabatan pembangunan wanita (JPW) iaitu agensi di bawah kementerian kau...setiap tahun wanita2 yang berada di Malaysia akan berkumpul dan menyambut sambutan hari wanita ini...

tahun ini akan disambut di Kuala Lumpur Convention Centre (KLCC) yang akan dirasmikan oleh PM Dato' Najib....sambutan kali ini akan disambut pada waktu malam kerana bulan ramadhan....sambutan dibuat sekadar sederhana kerana H1N1 dan berunsurkan keislaman kerana menghayati bulan puasa....

di kesempatan ini aku ingin mengucapkan Selamat Hari Wanita kepada semua wanita2 yang berada di Malaysia....semoga hari wanita ini kita akan sambut dengan penuh gembire dan penuh keinsafan....

tahun ini aku tak dapat nak gi menyambut hari wanita kerana malam ni bermulanya kelas pertama aku untuk tahun 2...macam tak caya je aku dah melangkah ke tahun 2...semoga aku tabah untuk menghadapi segala dugaan dalam study ini....

3 comments:

kueh bakar said...

semoge menjadi wanita yg hebat...kalo bukan untuk org lain..cukup untuk diri sendirik...

selamat hari wanita..

ad3ck said...

Hari Lelaki bile ek? tak tau plak ehehe. kak, sy dah kat tempat baru. kat bangi. dlm masa yang sama saya dapat PTM huhu. nih tengah dalam dilema. ;s

pB said...

salam


kalau Hari Wanita tu cuti umum , kan seronok ....