Terima Kasih Sahabat

05 August 2009

kontrak....

aku tertanya-tanya dalam diri....adakah wujud di dunia realiti ini percintaan kontrak atau perkahwinan kontrak...

kalu ikutkan maksud kontrak tu bersifat sementara...ada ke percintaan sementara??

aku tau yang dalam dunia atau drama memang ada semua yang kontrak ini...cerita terbaru ceta drama 'cinta kontrak' lakonan fahrin ahmad dan fasha sandha tu...

bagaimana yea kalau ianya benar-benar wujud di realiti...selalunye kalu tengok drama tv selalunye percintaan atau perkahwinan kontrak ini akhirnya akan jatuh cinta dan bahagia..adakah di dunia nyata sebegitu....

6 comments:

CJ said...

kalau dlm agama, kawen kontrak haram. hehe

tp kalau cinta kontrak, org tu mmg malang. huhu

kakpiah said...

boleh ker cinta kontrak?
perasaan mana bleh di paksa2 kan?
tp dlm donia skarang nih.. sumer pon bleh jd.. fenin..

risanur said...

CJ >> that means takde istilah kawin kontrak la, tapi cinta kontrak ada la..tq CJ atas maklumat yg diberikan...

kakpiah >> mmg fenin dgn dunia skunk ni...

~dARlee zURiS~ said...

menda2 camnie slalu dijadikan plot novel
hehee...
tak pernah dgr lak berlaku di alam nyata :)

hayad said...

akak buat kt klinik swasta or hospital kerajaan?

risanur said...

darlee zuris >> tu la pasal selalunye baca novel je...

hayad >> akak buat di klinik swasta di dato keramat..coz kalu klinik krjn kena wat temujanji...