Terima Kasih Sahabat

10 August 2009

kurang sihat :(

hari ini otak membeku dan rasa kemalasan nak buat kerja...biasalah hari isnin kan alasan semata-mata ..

otak ini dah tak boleh nak berfikir kerana aku kurang sihat...aku baru kena demam selsema, batuk dan sakit tekak...jauhkan aku dari H1N1...penyakit yang membawa maut ni...takutnye...

memang tak larat sangat ni...ikutkan hati nak je balik umah...rehat kat umah...kepala ni berpusing2 dan selsema ni membuatkan sukar untuk bernafas....dok kat dalam aircond lagi bertambah teruk la....hope aku boleh bertahan...

No comments: