Terima Kasih Sahabat

17 August 2009

menakutkan...

makin lama makin kerisauan dengan wabak H1N1 ni...hari ini berita mengatakan Malaysia dah makin tenat dan hampir 5 juta atau 20% penduduk Malaysia akan dijangkiti...memang menakutkan dan menyeramkan...

dah la aku ini batuk dan selsema dari last week tak baik lagi...dah 2 botol ubat batuk aku telan makan tapi masih begini juga...insya'allah aku takde la demam...just batuk dan selesema je...yang aku geram tu aku makan tanpa ada rase bau dan rasa...kesiannye...membuatkan aku hilang selera makan ketika ini...

aku ingat esok nak kena pergi balik la klinik...aku risau la selagi tak baik selagi tu la rasa diri ini berpenyakit...dah la aku ini mempunyai antibodi yang lemah...

Ya Allah jauhkan la aku, keluargaku dan kawan2 ku serta negara ini dari wabak penyakit ini....semoga bulan Ramadhan yang akan tiba ini akan membawa rahmat kepada kami semua...hanya padaMu kami meminta...

3 comments:

kak wos said...

ye la.. akak pon saket tekak..
pehtu mula la berimajinasi.. ayoo tatotnyer...

keadaan skang nih mmng membuatkan kita tak tenang kan?

mintak di jawohkan la penakit tu..
aminnn....

risanur said...

kak wos >> mmg minta dijauhkan kak sakit2 yg boleh memberbahayakan kesihatan kita ni...

Jard The Great said...

kak.. batuk sbb kurang minum air tuu.. cuba kak minum tiga botol mineral yg besar tu dlm sehari.... aku batuk sbb kurang air..

kak minum bnyk2 air ok...