Terima Kasih Sahabat

03 August 2009

mimpi oh mimpi...

aku bermimpi buruk dan ngeri malam tadi...sehingga kini aku masih mengingati jalan cerita mimpi itu...

Ya Allah moga aku dan keluarga dijauhkan dari segala malapetaka yang buruk...aku jadi takut plak coz penah dengar orang kata kalu mimpi sebelum subuh mesti ada petanda something...takut la plak...coz masa aku tersedar tu jam menunjukkan kul 5.05 pagi...seramnye...jauhkan la dari segalanya...

4 comments:

Jard The Great said...

pagi tadi.. aku pon bermimpi.. huhu.. tak tak indah..

dan tak jugak ngeri.. insyaAllah mimpi hanya mainan minda ja..

pB said...

pB pun mimpi gak..

mimpi nak bersalin ...

tapi ada byk masalah ...


hu hu hu

risanur said...

jard >> hope semuanye mainan tidur la...

pB >> takutnye mimpi nak bersalin...risa mmg langsung takde experience pun...

~dARlee zURiS~ said...

mainan tido je tu kak
insyaallah takde apa2
semoga akak dan keluarga dilindung.amin...
:)