Terima Kasih Sahabat

03 August 2009

terokai alam baru...




ni namanye takde keja...aku mengodek widget baru...senang je rupanye...nampak sangat keja berlambak tapi masih nak mengelak....penat wat minit mesyuarat...

memang senang la pakai wiget baru ini....just masukkan pict....pastu godek-godekla apa yang patut...memang memuaskan hati...apalagi pict anak buah ni la yang jadi mangsa, almaklumla anak sendiri takde kan...pakaila model import...

2 comments:

hayad said...

salam sis. saya cr info ttg rawatan akar, dan trs bloghoped ke blog akak ni. akak dah buat ke rawatan akar tu? gg saya pun tgh sakit dan rosak ni.

risanur said...

hayad >> mmg akak dah buat pun rawatan akar gigi tu...2 kali..alhamdulilah dah ok...