Terima Kasih Sahabat

30 September 2009

alhamdulilah...

alhamdulilah...aku bersyukur kepada Mu Ya Allah kerana pada aku masih bernafas sehingga kini....tiada kata yang dapat ku lahirkan kecuali mensyukuri segala nikmat yang Kau telah kurniakan kepada aku...

hanya pada Mu aku memohon dan meminta....
aku memohon agar aku dipanjangkan usia, dimurahkan rezki, kebahagiaan dan kesejahteraan dalam kehidupan...
aku memohon agar kesihatan aku bertambah baik, sihat dari penyakit dan dijauhkan dari segala penyakit....

aku memohon agar aku dapat menjadi seorang khalifah Allah yang bertakwa di bumi Mu ini, menjadi seorang isteri yang mithali, anak yang solehah, kakak yang baik, sahabat dan teman yang setia pada kekawan nya...

moga selagi aku bernafas aku akan sentiasa sujud syukur pada Mu, memohon rahmat dan keberkatan dari Mu dan hanya pada Mu aku memohon serta meminta segalaNya...

1 comment:

Jard The Great said...

alhamdulillah jugak.. kak masih blogging.. hehehe.. lama tak dgr berita dr kak.. harap sihat.=)