Terima Kasih Sahabat

12 September 2009

anna maria...

aku baru lepas menonton ceta anna maria di tv3 lakonan Fahrin Ahmad dan Elly Mazlein...ceta yang menarik...kelakar, lawak, romantis, manja dan macam2 ada la...

sweet je lakonan fahrin ahmad dan elly tu...macam betul2 je pasangan suami isteri...aku tak tahu kenapa suka benar bila fahrin ahmad tu berlakon..bg aku dia sorang pelakon lelaki yang boleh bawak pelbagai watak...serius, romantis dan macam2 la...bila dia berlakon sbg sorang suami/kekasih rase cam kita plak yang berada di dalam drama tu mula la aku merapu meraban ...jgn marah my hubby...

my hubby aku pun tahu bila ada je fahrin ahmad punye drama confirm dia akan perli bagitau kat aku..katanya pelakon kesukaan awak tu berlakon...ada ke my hubby pernah tanya kat aku mana hensem antara dia dan fahrin ahmad...cam lawak je kan bila my hubby tanya soklan cam gitu...nampak sangat la my hubby tu kaki cemburu...puas plak aku nak menerangkan kat my hubby yang aku hanya minat lakonan fahrin tu je bukan ada sebab lain...sabar je la kat my hubby tu....cemburu itu tandanya sayang kan...

lakonan elly mazlein pun bagus gak...dia sorang pelakon yang manja dalam ceta ni...seorang isteri yang baik dan mendengar kata suaminya...sanggup berhenti jadi doktor semata-mata jadi maid di rumah mak mertuanye...kononnya nak memenangi hati mak mertua lakonan aida rahim....memang drama yang simple dan tidak berat sangat untuk ditonton...

p/s : alhamdulilah majlis farewell party utk our big boss berjalan dengan lancar...nati la aku update beserta gambar2 nye nati....banyak gak la aku makan masa berbuka tadi...abis my diet!!!

1 comment:

~syasya sulaiman~ said...

apa..?? ko diet kak..?? cehhhh, dah keremping pon diet ke..? geli jek haku..

haku miss citer itu, kena tgk kat youtube.. haih laa...