Terima Kasih Sahabat

12 September 2009

buka pose @ KLCC...

hari ini aku akan berbuka bersama-sama dengan kekawan opis di Kuala Lumpur Convention Center (KLCC)....bukan dengan kekawan opis sahaja tapi dengan ahli keluarga sekali...aku bawa mak dan adik aku...kesian kat my hubby tak boleh nak pergi coz bekerja shift malam...

yang pastinye masa berbuka ini juga kami buat farewell party untuk our big boss puan azlina muhd yassin yang akan bertukar ke Kementerian kewangan mulai 14 september 2009...yang pastinye aku akan merindui big boss aku ini...aku bekerja selama 4 tahun setengah...pelbagai pengalaman yang aku perolehi sepanjang aku bekerja dengan beliau...terutamanya semasa penghasilan minit mesyuarat, macamne nak organise event besar especially mesyuarat dan pelbagai lagi....

yang pastinye next week kami akan memperolehi our big boss yang baru...lelaki lagi...tak tau la macamne bertugas dengan boss lelaki ni...lagi cerewet ke atau lagi ????sukar untuk ditafsirkan...kita akan nanti kan je...

kejap lagi aku nak kuar gi shopping ke masjid india bersama mak dan adik aku....pastu terus la ke KLCC....hope cuaca elok la coz skunk nampak dah mendung sangat...dah la aku naik bas ke masjid india....hope kalu hujan pun tak la lebat sangat
....

5 comments:

pB said...

Salam

Selamat Berbuka ...
Moga semuanya selamat ....

kat puchong petang ni , pun nampak mendung jer ...

DBI said...

selamat hari rayer risanur

risanur said...

pB >> alhamdulilah kak pB rupanye mendung je tapi tak hujan..

DBI >> slmt hari raya DBI :)

risanur said...
This comment has been removed by the author.
~aNieQa~ said...

emmm..alhamdulillah..sumanya berjalan ngan lancar..mcm kt punya majlis plak riuh rendahnya..