Terima Kasih Sahabat

08 September 2009

jauhkan la...

kekadang tu tiba-tiba je kita dapat instinct atau rase something akan terjadi sesuatu kepada kita...ketika itu kalau la kita ada kuasa (power) macam doraemon mula la merapu dah ni rase macam nak tahu gak apa la yg akan jadi kat kita...

tiba-tiba aku dapat rasekan macam ada something yang akan berlaku pada aku....takut la kalu ianya benar-benar terjadi...

Ya Allah jauhkan lah aku dari segalanye yang buruk...

p/s : rase macam ada orang nak tipu aku je...ya ke???


3 comments:

Mr PenyuBiru said...

moga dijauhkan dari perkara yg tidak elok

Ungku Nor said...

insyaAllah tak pape.
akak kalo tiap kali rasa cemtu cecepat baca ayat kursi..

risanur said...

mr penyubiru >> insya'allah.

kak ungku >> tima kasih kak...