Terima Kasih Sahabat

17 September 2009

kenangan bersama mu...




aku nak letak gambar aku bersama my ex big boss iaitu Pn Azlina Muhd Yassin semasa hari terakhir beliau di BPM, KPWKM pada 11 September 2009...selama hampir 4 thn setengah aku menjadi anak buah dia...pelbagai kenangan manis dan pahit yang aku ada bersama dengan beliau...

aku masih ingat lagi kali pertama aku melaporkan diri dengan beliau iaitu pada 16 Mei 2005...pelbagai peraturan dan protokol yang telah diberitahu kepada aku...almaklumla baru first time menjawat di dalam perkhidmatan awam...masa tu aku lihat my big boss ini seorang yang serius, tegas dan garang...tapi bila dah kenal dengan beliau secara automatik expression terus berubah...bila time beliau serius kita perlu mendengar nya dan bila time beliau gelak satu BPM ini boleh dengar sori puan kalu marah yea ...beliau seorang yang happy go lucky dan tidak kedekut...bila ada je jamuan, kelahiran, perkahwinan atau kematian beliau senang untuk memberikan duit beliau adalah penyumbang terbesar selalunye ...

banyak benda dan pengajaran baru yang aku perolehi daripada my ex boss ini especially pengalaman dalam membuat minit mesyuarat semua ejaan perlu diperiksa dan yang paling berkesan di hati aku adalah projek Talian Nur KPWKM...aku masih ingat lagi bagaimana nak arrange kan mesyuarat setiap minggu, hari pelancaran yang dilancarkan oleh YAB Dato' Seri Abdullah Badawi dan pelbagai onak duri yang kami hadapi semasa projek ini...macam2 pengalaman yang aku perolehi semasa projek ini....pengalaman yang sukar diperolehi dari tempat lain coz ini adalah antara projek besar yang pernah aku handle....

aku ingat lagi pesanan terakhir beliau kepada aku "jaga Talian Nur elok-elok yea....yang pastinye memang aku akan jaga projek ini baik2 coz pelbagai kenangan yang ada dengan projek ini...antaranya semasa memasuki pertandingan AKICT 2009...sampaikan kami tak tidor nak menyiapkan kertas kerja ini...walaupun bercuti ke PD namun tak berkesempatan nak gi mencuci mata....ntahla semua itu adalah kenangan bagi aku...

terima kasih Pn. Azlina Muhd Yassin yang telah memberi pelbagai pengalaman kepada saya...saya budak baru belajar...banyak pengalaman yang saya perolehi daripada puan..akan saya gunakan sepenuhnya di dalam kerja ini...semoga puan sukses berada di tempat baru...kenangan puan bersama kami di BPM akan kami kenang sehingga bila2....semoga hubungan antara puan dan BPM akan segar selamanya tak kira di alam maya especially facebook, blog, sms, phone dan emel...

No comments: