Terima Kasih Sahabat

10 September 2009

kenangan bersama....


ini lah pc lama aku yang telah lama berkhidmat kepada aku...aku merinduimu...
aku nak tunjukkan yang aku dapat pc baru..dah hampir 3 minggu aku dapat pc baru....alhamdulilah dapat gak pc baru...kesian kat pc lama aku yang dah lama berkhidmat pada aku...hampir 4 tahun gak la pc ni bertugas berguna kepada aku...

segala jenis installer aku masukkan dalam pc...kesian kat pc aku...almaklumla aku kat unit pembangunan sistem segala software aku masukkan...photoshop, dreaweaver, coldfusion, php dan pelbagai lagi la...

bila dah macam2 ada dalam pc aku ini, bila nak log in memang amik masa yang lama untuk starting...bila sampai opis tu aku akan on pc aku dan terus gi makan (sarapan)...kalu tak memang berjanggut la nak tunggu kat depan pc tu....memang slow tahap gaban la...

bila dah dapat pc baru ini jenis hp memang la mengagau plak nak menggunakannya...coz dengan os vista dan office 2007 memang la susah untuk menggunakan untuk pertama kali...almaklumla pc lama aku pakai xp dan office 2003...memang terror gila la memakai pc lama ni...sampai skunk ni aku masih terkial-kial menggunakan office 2007 coz tak biasa alasan semata malas nak explore sebenarnya....

insya'allah dengan pc baru aku ini aku akan menggunakanye dengan sepenuh hati dan bekerja dengan penuh semangat...yea2 je aku ini kan...padahal pc lama dulu bukannya aku pemalas tak nak ngaku tu nak wat kerja....

thanks pd pc lama aku yang telah lama berkhidmat...banyak sungguh kenangan manis dan pahit kita bersama...

pc baru aku yang baru...hp jenamanye...

1 comment:

en_me said...

sonoknyerrr pc baru tewww..