Terima Kasih Sahabat

16 September 2009

no mood....

sapa yang ada mood nak buat keja lagi sila angkat keyboard!!!yang pastinye aku dah takde mood nak buat kerja...aku rasa bukan aku sorang sahaja...orang lain pun sama gak..jgn tak ngaku yea...kita sesama manusia ada perasaan yang sama iaitu untuk menyambut raye...betul tak???...walaupun kita tak sambut macam zaman budak2 tapi feel nak buat kerja dah terbang melayang ke kampung halaman masing2...

walaupun aku takde kampung, yang pastinye perasaan dan jiwa aku dah nak bercuti dari buat segala cuti mulai dari hari isnin hari tu...lagi malas nak buat kerja lagi banyak plak kerja yang urgent nak kena buat...memang tensen giler la...semuanya dah nak kena siap dengan segera...especially update laman web....aduh memang dugaan di bulan pose betul la....

yang tak best pastinnye minggu ni jugak la our big boss baru masuk....tak boleh nak buat perangai sikap malas nak buat kerja...aku nengok big boss ni serius dan tegas orangnya...ketaq kepala lutut bila nak kena jumpa dia...yelah dulu big boss pompuan ni lelaki...lain macam rasenya coz selama aku tak penah ada big boss lelaki....

malam ni aku masih ada kelas untuk minggu terakhir pose...walaupun bercuti raya selama seminggu, yang pastinye cuti raya aku tidak akan aman...kerana banyak sungguh assignment dan projek kumpulan yang perlu dibuat...semuanya nak kena submit pas raye...Ya Allah tak tahu la camne gaya nya aku nak buat....yang pastinye kalu raya, aku rasa dengan buku2 pun raya gak...almaklumla setahun sekali kan kita sambut raya...aku rase aku akan buat esemen lagi 2 hari nak gi kelas....masa tu mesti kacau bilau untuk menyiapkannya....pa2 hal kita raya dulu baru la fikir nak siapkan assigment....

No comments: