Terima Kasih Sahabat

16 September 2009

selamat hari raya....


selamat hari raya aidilfitri kepada semua kekawan blog aku...
aku mohon ampun dan maaf jika ada n3 aku yang membuat kalian makan hati atau terasa jiwa...moga kalian semua bergembire dalam menyambut hari lebaran...bagi yang pulang ke kampung bawa la kereta dengan berhati-hati...ingatla orang yang tersayang...

yang pastinye aku akan beraya di kuala lumpur...dah hampir 31 tahun aku beraya di kota metropolitan ini...aku tak pernah beraya di luar KL...tapi tak tahu la kalu ikut perancangan akan pulang ke Taiping gak insya'allah...tu pun maybe dalam raye ke 4 kot...masa tu la baru my hubby cuti raya....hope apa yang dirancang oleh aku dan suami akan berjalan dengan lancar...



semoga aku akan bergembire di hari lebaran ini walaupun pelbagai dugaan dan rintangan yang telah aku hadapi semasa bulan Ramadhan ini....banyak sungguh dugaan yang besar aku alaminya...alhamdulilah aku pasrah menerima segala yang ditentukan oleh aku...kita hanya merancang Allah yang menentukan segalanya...
selamat hari raya minal aidil wal faizin...
maaf zahir dan batin....

No comments: