Terima Kasih Sahabat

04 October 2009

kenangan raye 2009 part 1...

alhamdulilah....aku dan family menyambut hari raye aidilfitri 2009 ini dengan sederhana namun dalam keadaan hepi ceria...semua adik beradik aku berkumpul di rumah mak....

yang pastinye mak aku telah masak nasi impit, ketupat palas, rendang daging, rendang ayam dan kuah kacang dibantu oleh my twin dan aku....kesian kat mak aku sampai bahunya tak boleh nak angkat la coz banyak sangat mengacau rendang...malam raye nya siap wat biskut cornflake lagi...itu la mak aku...akan buat dan masak apa yang anak-anak dan cucu2 nya yang minta serta suka makan....thanks mak kerana bersusah payah kerana kami...

walaupun my hubby bekerja masa hari raye hingga hari raya ke 4 tu namun kami menyambut nye dengan menziarahi kedua2 ibu bapa dan mak saudara...kesian kat my hubby kerana kurang tidur kerana melayan karenah bini nya yang nak berjalan...thanks abang kerana sanggup melayan perangai bini awak sorang ini....

selamat hari raye to my family and my hubby...

No comments: